29 Mayıs 2013 Çarşamba

Çoook mutluyum Çooookkk :)


Dikiş makinesi araştırıyordum uzun zamandır. Ve sonunda aldım. Hemen açıp kullanmaya başladım ancak henüz hobi odam olmadığından koyacak bir yerim yok. Odamın bir bölümünü atölye haline getireceğim. Hayalimde nasıl bir atölye var karar veremiyorum elimdeki imkanlarıda değerlendirerek kendime çok yer kaplamayan bir atölye yapmaya karar verdim. Netten araştırdıklarımı sizinlede paylaşarak atölyeme hayat vereceğim. İnşallah güzel içime sinen hayalimdeki gibi bir atölyeye sahip olurum :)
işte bakındıklarımdan bir kaçı..... karar verince fotoğraflayacağım....

Resimlerin hepsi alıntıdır....



























1 yorum:

  1. canıııım canıııım canım arkadaşım arkadaşım dememkte istemıyoreum canııım kardeşimin seni çoooook özlediiiim çooook evlendıgın gün seni naparım ben dedim hele gelinliğini giydiğin an yooo dedim melek gibiydin ibnanamadım ve evlendın şimdi çok şükür mutlusun canm bacım canyoldasım seniiii çoooook seviyorum çoook

    YanıtlaSil

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor. Yorum yaparsanız çok mutlu oluyorum :)