4 Haziran 2013 Salı

Doğum günü çocuğu oldum ben....









Sabah mailimi açtığımda bu maille işe başladım. İşimi seviyorum hiç bi zaman unutmuyorlar özel günlerimizi ve üst makamların maillerinede atıyorlarki tebrik edilsin şımartılsın diye eee buda bizi çok motive ediyor daha mutlu çalışıyoruz :)


Doğum günü olunca insan kıpır kıpır yerinde duramıyor bedenide ruhuda çocuk oluveriyor :D bende aynen öyleyim bugün şımarık.....
Doğum günüm bugün benim 26 yı devirdik 27 den gün almaya başlayacağım yarın hem üzücü hem mutluluk verici üzücü yanı büyüyor olmam mutlu yanıda hayatımı istediğim gibi yaşıyor olmam Muhteşem bir ailem destek verici kocam ve beni seven dostlarım işte bu çok güzel mutlu edici durum :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor. Yorum yaparsanız çok mutlu oluyorum :)