16 Ağustos 2013 Cuma

İŞYERİNDE KAHVALTI Bİ BAŞKA :)



Bugün iş arkadaşlarımızla kendimize kahvaltı organizasyonu yaptık Arada yapıyoruz böyle Cuma günleri motive olmak amaçlı serbest yani spor gelebiliyoruz. herbirimiz tabaklarımızın hepsini yedik :) dostlarla yenilen lokma ne tatlı oluyor insana....

benesra

Süslü püslü tak yakıştır Serpilim benim ,
elbiseleriyle meşhur herşeyden haberdar gelin olacak mervem,
Ve Deli dolu iki tane tatlımı tatlı meleklerin annesi , eve giderken süsünü püsünü makyajını tazeleyen Elif im


yasemin adı gibi güzel arkadaşım



Grubun gülen yüzü Alçay ( kahvaltılarda ) her kahvaltıdaki fırıncımız
Pelin hanım bizim yetkilimiz ve bugün şubeye tayinle gidecek artık aramızda olamayacak ama kalbi bizimle olacağına eminim :)


Vee nasıl anlatayım bilemem  yetkilimiz Beyza hanım neşeli sempatik heyecanlı gezmeyi çoook seven hemen her çılgın işlerde kendisini görebilisiniz :)  

 Hanım hanımcık arkadaşımız Bilgili bütün derdimize çare bulan ve yardım sever....



                                                   Güzel arkadaşım Berna,







Yan masa komşum sabahları ooohh ne güzel gözlerimi kamaştıran Sinemcik....



Herkese teşekkür ediyorum , Herşey nefis ve lezizdi.

3 yorum:

  1. Merhabalar;
    Blogunuzu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım.
    12. takipçiniz benim.
    Ne güzel bir ortamınız var öyle, insan hiç sıkılmaz valla :D
    Bu arada çok hoş bir çekilişim var, muhakkak beklerim :)
    Sevgiler
    http://whiteglaze.blogspot.com
    twitter: @_gamzeahmet_

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim çok sevindim yorumun için hemen takibe aliyorum seni cekilisine katilacagim ;)

      Sil
  2. enn sevdiğim iş ortamı her iş yeri böyle olsa keşke :)
    takipçinim bende beklerim http://porsukcilli.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor. Yorum yaparsanız çok mutlu oluyorum :)