2 Ağustos 2013 Cuma

anneme hediye perde


elimde perdelik kumaşım vardı. Sandalyelerim için almıştık Elif 'le ama bu güzelim kumaşı kesip parçalara ayırmak istemedim. Annemde memleketimiz Giresunda köyümüzde ev yaptırdı ve çok güzel olmuş en son gördüğümde inşaat halindeydi şimdi ise herşeyi yapılmış. Artık içinde oturmaya başlamışlar. Annemde çiçekli böcekli renkli ne varsa sever. Dedim anneme el emeğimle bişey yapayım derken tüm kumaşlarımı çıkarıp baktım ve en sonunda dedim bu kumaş süper annem çok beğeneek :) koyuldum Rabia 'la ( eşimin ablasının kızı ) kestik kendi perdeme bakarak diktik bazen dikiş makinemin iğnesini kırdık :( ama bitirdik ve ablamla birlikte anneme gitti :) Düşünmediğim bişey vardı Oturma odasının iki yan duvarlarında pencere vardı bende tek camlık perde diktim :( ama yatak odasına komuş çok güzel olmuş öyle dediler ben mutfağıma asıp resimledim sizler için :) Ablam resimleyecek ordaki halini bakalım nasıl bende merak ettim.




1 yorum:

  1. çok güzel olmuş eline sağlık pilelimi diktin yoksa düzmü merak ettim

    YanıtlaSil

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor. Yorum yaparsanız çok mutlu oluyorum :)