2 Ağustos 2013 Cuma

Ameliyat oldum ben :(




                                                 AMELİYAT ÇIKIŞI :)

Merhaba Blog arkadaşlarım ,
15 gün önce ağzımda ve boğazımda intihap ve ses kısıklığı vardı. doktora gittiğimde sol burnumun % 70 kapalı olduğu tespit edildi. Kardiyoloji kontrolümde vardı akciğerimde aşırı çalışma olduğunu ve sol burnumun acil olarak açılması gerektiğini söylediler. Bende ameliyat masasını 2. defa yattım ve ameliyat sonrasında bir sürü kıkırdak aldıklarını görünce ben nefes almıyormuşum dedim. Ameliyatın tek kötü tarafı hem acısı hemde uyku yapması haricinde büyük sorunum olmadı. gece burnumdan nefes alamadığım için ağız yoluyla nefes aldığımda ağız kuruluğu ve nefes darlığı yapıyordu tek sıkıntımda bu oldu. Şuan iyiyim çok şükür..

Bugün işe döndüm. 10 gündür yoktum .



                                                            Tamponlarımı çıkarttıktan sonraki halim :)






bu daaaaa iş arkadaşlarımın bana geçmiş olsun deyip ve çok leziz kek - kurabiyelerim :)


2 yorum:

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor. Yorum yaparsanız çok mutlu oluyorum :)