2 Aralık 2013 Pazartesi

eminönü alışverişim :)

canlaaaar nasılsınızzzz alışveriş ne keyiflidirrr mis kahve kokuları sonra mis balık kokusu kokoreç ( sevmememe rağmen ) mis kokusu gel gel abla diye bağırışlar incelemelerbla bla bla,,,,

Eminönü hemen hemen herkes gitmiştir İstanbulda yaşayanlar bilir oranın ayrı güzelliği  ve ayrı havası vardır. Gidersin eğlenirsin zaman nasıl geçmiş anlamazsın ama bi o kadarda yorulursun akşam acıkırsın orda bişeyler yer yola koyulursun o yolculukta bi uyku bastırır insana uyuklarsın ineceğin durağa geldiğinde inmek istemezsin havada soğuksa ama inersin tabikii evinin yolunu tutar eve girince ne uyku kalır gözünde nede yorgunluk bedeninde hemen aldıklarını gözden geçirir dikilecek şeylerin hayalini kurarsın :)

İşte böyle geçti benim günlerim oralarda hobi dükkanları buldum Mehmet efendiden kahvemide aldım eve geldimmi eşime ve kendime yaptım yorgunluğumu attım :)

ben seviyorum İstanbul u eminönünü hobiyi kumaşları çiçekleri yeşili toprağı boyaları tahtaları :)

ben herşeyi seviyoruuuuuummm..........

sizleride ....................

resimleri yarın paylaşacağım :( ama .....


Yemek molam bitti hanımlar :)

Şimdi iş başı yapmam lazım yetişmiyor yoksa saat 18:00 e kadar :( o zaman performansım düşük oluyor eminim kimse bunu istemez :)

Bol aktiviteli eğlenceli huzurlu gün diliyorum....

hoşçakalıııın anacum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor. Yorum yaparsanız çok mutlu oluyorum :)