3 Ekim 2013 Perşembe

Tayinim çıktııı oleeeyyyyy.... :D



                   



İşyerinde arama grubundan çıktım ve avukat talepleri bölümüne tayin edildim. Artık sinirli müşteri yok şikayetçi müşteri yok ohhhhhhh ohhhhhh şükür olsun. Ancak bi yanımda buruk işimiz zor fakat o kadar eğlenceli farklı insanlarla görüşüyoruz ve kendimize bile pay biçtiğimiz şeylerle karşılaşabiliyoruz. Grubumdan ayrılmaz zor ama çokta uzağaa gitmiyorum sadece 10 masa ileriye :9 :) Yarın son arama grubunda çalışmam olacak Pazartesi günü yeni yerimde başlayacağım. Hem mutlu hem de buruk gideceğim :)
Elif karşımda durmanı hızlı hızlı konuşmanı iş yetiştirmeye çalışmanı kaç arama yaptın sorunu dahi özleyeceğim :) arada gelir yanına sorarım kaç arama yaptın diye. Laleciğim seninle aynı grupta olmak çok güzel bi duygu önceki yerimizdede aynı dostluk burdada devam etti ve ömür boyu edecek inşallah :) Sizi çok seviyorum gruba yeni arkadaşlar geldi sizlerede başarılar diliyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor. Yorum yaparsanız çok mutlu oluyorum :)