25 Eylül 2013 Çarşamba

KARATAY DİYETİ :)



Eveeeett gelelim diyetime :)

aslında diyet denilemez sağlıklı beslenme demek daha doğru olur . Paylaştığım resimlerde örnek diyet listesi.
sadece ekmek yemiyorsun ayçiçek ya da mısır yağı kullanmıyorsun zeytin yağı ve tereyağı kullanıyorsun en önemlisi sabah kahvaltıda 2 adet yumurta yiyorsun ister haşlamasını ister tereyağlı omlet istersen peynirli yumurta yapıp yiyebiliyorsun. ve kahvaltıda 1 çaybardağı kadar ceviz fındık yada fıstık istersen karışık ye gün içinde seni dinç ve halsiz bırakmıyor. Bende arkadaşım Şennur vasıtasıyla bu diyete başladım.Kendisini görünce şoke oldum yaniii o kadar faydalı . Hafif toplu kilolu bi bayan doğum sonrası kilolar kaldı 95 civarındaydı. ve şimdi bu diyetle aç kalmadan halsizlik yaşamadan , bebeğini ve kendisini tehlikeye atmadan 83 kiloya indi. kendiside çok mutlu olmayan kıyafetlerini giymeye başlayınca yüzünde gülücükler açtı. bende durumu görünce hemen bende başlamam lazım dedim şennurun bildikleriyle cumartesi pazar pazartesi yaptım bi baktımki 1,5 kilo gitmiş :D inanamadım bu kadar hızlımı ( ama tehlikeli değil sağlıklı beslendiğimiz için bünye alışma durumuna geçiyormuş. ) pazartesi günü kitabım geldi. Benim gibi kitap okumayı sıkıcı bulanlardansanız içinde mide bağırsak ve beyinle ilgili tıbbi şeyler çok işleyişi anlatıyor.Akşam 8 den sonra bişey yemediğimiz içmediğimiz için ve şeker kullanmadığımız için bedenimizde depolanan fazla yağ birikintimizden gidiyor.

HADİ KIZLR DİYETE......

İSTERSENİZ DEĞİŞTİREBİLİYORSUNUZ YANİ ÖĞLE YEMEĞİNİ FAZLA YEDİYSENİZ AKŞAM SAAT 7:30 DA 1 KASE YOĞURT YANINDA CEVİZ VE TATLI OLARAK 1 ADET HURMA YİYEBİLİRSİNİZ. AMA SAAT 8 DEN SONRA KESİNLİKLE BİŞEY YOK AYRICA DİYET ÜRÜNLERİ ASLA KULLANMIYORUZ TATLANDIRICI FELAN KESİNLİKLE KULLANMAK YOK.  











  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor. Yorum yaparsanız çok mutlu oluyorum :)